Müügitingimused
Viimati uuendatud: 11.02.2025
Tere tulemast meie e-poodi! Enne ostu sooritamist tutvu hoolikalt alljärgnevate kasutustingimustega. Kasutades meie veebisaiti, nõustud käesolevate tingimustega.
1. Üldsätted
1.1. Käesolevad kasutustingimused reguleerivad Norka (edaspidi "E-pood") veebisaidi kasutamist ja veebipoes müüdavate toodete ostmist.
1.2. E-poe omanik on Norka OÜ, registrikood 17156924, e-post [email protected].
1.3. E-poe kasutamiseks peab olema vähemalt 18-aastane või omama seadusliku esindaja nõusolekut.
2. Toodete ja teenuste kirjeldus
2.1. E-poes müüdavad tooted on kirjeldatud võimalikult täpselt. Võimalikud erinevused tegeliku toote ja veebilehel esitatud kirjelduse või piltide vahel ei anna alust pretensioonideks, kui need ei mõjuta oluliselt toote omadusi.
2.2. Toodete hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
3. Tellimine ja maksmine
3.1. Toodete tellimine toimub e-poe veebikeskkonnas lisades soovitud tooted ostukorvi ja järgides kassas esitatud juhiseid.
3.2. Tellimuse vormistamisel kinnitab klient, et esitatud andmed on õiged ja täielikud.
3.3. Maksmine toimub valitud makseviisi kaudu (Paysera makselahendus, Esto järelmaks). Tellimus jõustub pärast makse laekumist.
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“. Vastasel juhul ei pruugi makse meieni jõuda.
4. Tarnetingimused
4.1. Tellitud kaubad tarnitakse kliendi poolt valitud kohaletoimetamisviisiga.
4.2. Tarnetähtaeg sõltub tellitud kaubast ja tarneviisist. Orienteeruvad tarneajad on 1-3 tööpäeva.
4.3. Kui tarne hilineb meist sõltumatutel põhjustel, anname sellest esimesel võimalusel teada.
5. Taganemisõigus ja kauba tagastamine
5.1. Erakliendil on õigus 14 päeva jooksul toode tagastada, esitades vastava avalduse.
5.2. Tagastatav toode peab olema kasutamata, originaalpakendis ja vastama kõigile e-poe tagastustingimustele.
5.3. Tagasimakse tehakse 14 päeva jooksul pärast tagastatud kauba kättesaamist.
5.4. Tagastuskulud tasub klient, kui tagastamise põhjus ei ole toote defekt või vale toode.
6. Pretensioonide esitamine ja vastutus
6.1. Kui ostetud toode on defektiga, on kliendil õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu sooritamisest.
6.2. Pretensioon tuleb esitada kirjalikult, lisades tõendid (fotod, kirjelduse) ja ostu kinnitava dokumendi.
6.3. E-pood ei vastuta kahjude eest, mis on põhjustatud toote valest kasutamisest.
7. Privaatsus ja andmekaitse
7.1. E-pood töötleb klientide isikuandmeid ainult ostu sooritamise ja tellimuste täitmise eesmärgil vastavalt kehtivatele andmekaitseseadustele.
7.2. Täpsemat infot isikuandmete töötlemise kohta leiad meie privaatsuspoliitikast.
8. Muud tingimused
8.1. E-poel on õigus tingimusi igal ajal muuta, avaldades muudatused e-poe veebilehel.
8.2. Kui tingimuste mõni säte osutub kehtetuks, ei mõjuta see ülejäänud tingimuste kehtivust.
8.3. Kõik erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlused Eesti Vabariigi seaduste alusel.
Kui sul on küsimusi, võta meiega ühendust aadressil [email protected]